vrijdag 30 december 2016

Laatste rit van 2016

Normaal had ik vanmiddag in bed moeten kruipen voordat ik straks de nacht op ga, maar het was vandaag zó mooi buiten dat ik toch ben gaan fietsen. Net boven het vriespunt, dus muts en skibril op en trappen maar. Toen na zo'n twee uur het zonnetje begon te verdwijnen, kwam de mist terug op en ben ik via het jaagpad weer naar huis gereden. Alleen m'n tenen waren koud, maar die warmden vlug genoeg op onder de douche :-)


Dit jaar net geen 7.500km met de Strada gefietst, dat is iets meer dan de afgelopen jaren. Daar zit natuurlijk de fietsvakantie naar Denemarken voor een stuk tussen. In elk geval : de Strada blijft de favorietste fiets uit mijn garage en zal dat nog wel een tijdje blijven ....

Voor iedereen een aangename jaarwisseling en weer (veel) veilige km's in het nieuwe jaar !