woensdag 3 juni 2015

De Wraak van de Almotion

Nadat ik eerder deze week via internet een MicroSD-kaartje had besteld in Tilburg (daar was een 64Gb-kaartje het goedkoopst) kreeg ik vanochtend een mailtje dat mijn bestelling afgehaald kon worden. Levering via de post kost 9,95€ extra, nou, daar fiets ik wel  even voor op -en neer !

In de voormiddag had ik de Schwalbe Marathon Almotion die er nu al + 8000km onder lag, vervangen door de Super Moto die ik nog had liggen (de zomer lijkt nu dan toch te beginnen). De Super Moto is een beetje dikker en lichter en rolt ook lekker. En ik vind het ook lekker stoer staan, zo'n knoert van een band ! In het begin nog wat afwachten of de band niet ergens aanliep, maar dat bleek niet het geval. 70 km later was ik weer terug thuis mét mijn bestelling. 
Maar toen ik later op de avond naar het werk wilde vertrekken, trof ik de Strada achteraan een paar cm's lager aan dan gewoonlijk : helemaal plat, de Super Moto ! Ik had niet meer de tijd om naar de oorzaak te kijken (dat wordt iets voor morgen), maar 1 ding is me nu wel duidelijk : morgen gaat de Almotion er terug onder. Morgenavond moet ik naar Antwerpen en dit weekend komt het Velomobieltreffen in Genk eraan, ik hou het liever lekvrij !

Geen opmerkingen: