vrijdag 20 december 2013

Tóch nog naar de Oliebollen ....

Ik had op mijn werk tijdig (lees: eerste kwartaal van het jaar al) doorgegeven dat ik op zaterdag 28/12 overdag vrij wilde zijn, en dat verkregen ook. Maar het lot (zo zullen we het maar noemen zekerst ?) besliste alweer anders en de OBT werd naar vrijdag 27/12 verplaatst. Grrr, die dag sta ik natuurlijk wél met een dagdienst gepland. 

Wisselen kan op het werk volop en onbeperkt, maar met de feestdagen is dat verre van eenvoudig. Na talloze vruchteloze pogingen had ik de moed al opgegeven, maar gister kreeg ik dan toch nog een berichtje van een collega die bereid was van om mijn dagdienst met zijn nachtdienst te wisselen. Kan ik toch nog meerijden !

Okee, kom ik alweer de nacht af, maar de startplaats in Tilburg is net geen 31 km bij mij vandaan (vandaag nog uitgetest), dus dat mag geen bezwaar zijn.
Eens benieuwd hoeveel medeliggers er volgende week zullen opdagen !

OBT, here we come :-) !

Geen opmerkingen: