vrijdag 9 november 2012

Alweer een mijlpaaltje ....

Vandaag moest ik "even" in St-Huibrechts-Lille zijn bij de firma DB Protect om nieuwe oorstopjes te laten maken. Mijn oude harde stopjes voor het motorrijden dateren al van 2009 en werken nog prima, maar nu wil ik wel eens dopjes van zacht materiaal. Daarvoor moest nog eens een mal worden gemaakt, dus moest ik langskomen. Nu zag ik gister eerder bij toeval dat de Erkestraat vlakbij het jaagpad van het kanaal ligt, dus waarom er niet met de fiets naartoe ? Vanmorgen om 08.30u in de fiets en richting Limburg, waar ik natuurlijk een half uurtje te vroeg op de plaats van afspraak was. Dat was geen probleem, na 10 minuutjes stond ik al terug buiten en kon ik terug richting Antwerpen rijden. Ergens ter hoogte van Lommel sprong de km-teller op de 20.000. Helaas geen camera bij, het fotootje is van mijn gsm -ook al een oudje van 2009, wat de belabberde kwaliteit verklaart. Maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste ;-)

1 opmerking:

simply red zei

Gefeliciteerd ! Wat een lekkere fiets he..;-)

Groeten,

Simply Red- strada 5